bewaren van bidprentjes

• ard

ik heb ondertussen een flink aantal bidprentjes van familieleden en wil deze in mappen onderbrengen. nu ben ik huiverig voor plastic insteekmappen van bv een HEMA ivm verhalen over weekmakers in deze insteekmappen, waardoor inkt kan gaan afgeven.

wat is jullie ervaring? en hoe bergen julie de bidprentjes op? en zijn de HEMA mappen goed of moet je werkelijk naar bv de postzegelwereld toe?

gaarne reactie.

alvast bedankt.

ard

• Robenvon

Wellicht wat laat (offtopic!?)

Ik heb ze ingescant en vervolgens per 100 in zuurvrij papier ingepakt met lint.

Zelf ben ik ook enige tijd op zoek geweest naar een handig systeem ervoor.

Wat uiteraard ook mogelijk is, maar dan moet je er geen 100de of 1000de hebben, bij een postzegelhandelaar naar verzamelmappen vragen voor postzegels, de mappen hebben ze in verschillende indelingen, zijn echter redelijk aan de prijzige kant.

• Junior

The nine-episode series is made by Machinima (Halo 4: Forward Unto Dawn). It is being made by BMP Digital, which is the digital division of Bunim/Murray Productions. Happy Wheels: The Series will have the dark humor and gore of Jim Bonacci's game, as well as some well-known characters like Lawnmower Man, Wheelchair Guy, and Irresponsible Dad.

• Daisy

The content of the article is very interesting, I like the information on this topic and I hope many people will know your article because it is very good and interesting. Drive Mad

• davis

U kunt archiefmappen gebruiken die speciaal Amanda The Adventurer zijn ontworpen voor het opbergen van documenten en foto's. Deze mappen zijn meestal zuurvrij en hebben plastic insteekhoezen waar u de bidprentjes veilig in kunt bewaren.

• Kelsey

I find the material in the article to be really interesting, and I hope that many people will read it because it is so well-written and intriguing. pge outage map 

• changeab

It is my wish that many people would read your article because it is so very good and intriguing, and the content of the article itself is really interesting. I enjoy the information that is provided on this subject. connections puzzle