Op zoek naar een persoonlijke tekst

  • Gratia van Ballegooij

    Bent u op zoek naa een persoonlijke tekst voor een dierbare?

    Wilt u op een lied dat zo speciaal voor diegene was een andere tekst geschreven hebben?

    Of wilt u iets zeggen tijdens een crematie of begrafenis en vind u de juiste woorden niet?

    Neem dan gerust contact met me op en ik probeer te verwoorden wat u voelt.

  • Van Mol Magda

    Beste,

    Kunt U bij deze enkele bidprentteksten opsturen A.U.B.

    Mijn zoon is verleden week donderdag dodelijk verongelukt, hij was pas 29 jaar,meer kan ik er nu niet over kwijt, het spijt me.

    MVG

    Magda Van MolGratia van Ballegooij schreef:

    >

    > Bent u op zoek naa een persoonlijke tekst voor een dierbare?

    > Wilt u op een lied dat zo speciaal voor diegene was een

    > andere tekst geschreven hebben?

    > Of wilt u iets zeggen tijdens een crematie of begrafenis en

    > vind u de juiste woorden niet?

    > Neem dan gerust contact met me op en ik probeer te verwoorden

    > wat u voelt.

  • pikachu

    I am really happy to have found this site at last. Really informative and meaningful activities, Thanks for the post and effort! Please continue to share more as a blog. I have now saved it to my bookmarks so I can keep in touch with you. nytimes crossword

  • luna

    genuinely instructive and significant activities, I appreciate your work and the post. Please keep blogging and share more.  bitlife

  • davis

    I must express my sincere admiration for the exceptional quality of the article in question. The author's Infinite Fusion Calculator skillful command of language and masterful organization of ideas create a truly impressive and thought-provoking piece.

  • kathy

    Your sharing of extremely accurate information provides me with the knowledge I require to advance. I appreciate you providing this valuable information. quordle today